.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رهبر انقلاب در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور:
حضور در انتخابات صرفاً تکلیف نیست، حق مردم است / مردم ما مردمی خوب و مومن هستند، حتی آن‌ها که برخی ظواهر شرعی را مراعات نمی‌کنند/ مسئله مردم یک اصل اسلامی است
ائمه جمعه سراسر کشور با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند: مردم ما مردمی خوب و مومن هستند حتی آنها که برخی ظواهر شرعی را مراعات نمی‌کنند

رهبر انقلاب: حضور در انتخابات صرفاً تکلیف نیست حق مردم است

 

شمال نیوز: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: حضور در انتخابات صرفاً تکلیف نیست حق مردم است.

 

به گزارش شمال نیوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور فرمودند: حقاً و انصافاً ماه رجب ماه مبارکی است. رحمت الهی در سرتاسر این ماه در اختیار آحاد مردمی است که دل‌هایشان متذکر به یاد پروردگار باشد.

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: شایسته‌ترین عملی که انسان در این ماه انجام می‌دهد استغفار است. واقعاً همه‌ی ما احتیاج داریم به اینکه استغفار کنیم. به خدای متعال پناه ببریم.

 

رهبر انقلاب گفتند: مغفرت الهی بزرگترین نعمتی است که در دنیا و آخرت خدای متعال به یک انسان عنایت می‌کند. حتی اولیا الهی، حتی پیغمبر خدا از مغفرت الهی بی‌نیاز نیستند. لِیَغْفِرَ لَکَ اللَّهُ مَا تَقَدَّمَ مِن ذَنبِکَ وَمَا تَأَخَّرَ.

 

ایشان فرمودند: این مغفرت به خاطر آن است که احدی نمی‌تواند حق اطاعت و عبادت پروردگار به جای بیاورد.

هیچکس نیست که بتواند حق عبادت پروردگار را، حق بندگی را، آن طور که شایسته‌ی اوست به جا بیاورد. هر چه مجاهدت هم بکند نمی‌تواند. احتیاج داریم به استغفار. همه‌مان باید استغفار کنیم.

 

مهمترین محور بیانات ایشان به شرح زیر است:

 

-دلسوز مردم بودن و محبت ورزیدن به مردم یکی از بایدهای امامت جمعه است. مردم ما مردمی خوب و مؤمن هستند حتی آنها که برخی ظواهر شرعی را مراعات نمی‌کنند.

 

_ملت یمن و دولت انصارالله انصافاً کار بزرگی انجام دادند. کار آنها مصداق جهاد فی سبیل‌الله است. امیدواریم این مجاهدت‌ها تا پیروزی ادامه پیدا کند.

 

-همه دنیا قبول دارند مردم غزه مظلوم و پیروزند. رژیم غاصب در نظر آحاد مردم دنیا، مسلم و غیر مسلم، هم ظالم و گرگ خونخوار و بی‌رحم است و هم مغلوب و شکست خورده و متلاشی شده.

 

این خبر تکمیل می‌شود…


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.